Ourstore

8.2/10
8.2/10

Cor Willems

Uitstekend.
Vooral het feit dat u mij niet met "je" aanspreekt is een pluspunt.

Dat u niet tutoyeert.

Bo Van der Poel

Snel

Niets

Andy Nijs

Zeer goede service!! Klein probleem met de lamp, ik die een verkeerde omschrijving geef maar steeds een topservice en nieuwe lamp toegestuurd gekregen 🙏

Snel in antwoord en goed in prijs

Vond alles prima

J.G. Nieuwenhuize

Goed verzorgd bedrijf.
Zorgvuldig het produkt ingepakt.

Nadat ik de lijst thuis kreeg, heb ik nog advies gekregen over maten van een passpartout. Zelf had ik de lijst niet goed ingemeten.
Via opsturen van de foto en afmetingen is het gelukt om een...
Via opsturen van de foto en afmetingen is het gelukt om een oplossing te vinden. Dit is maatwerk en is bij een andere afdeling van hen terecht gekomen. Keurig met een link. Top!

Hr. Chow

Prima! Producten waren verkeerd besteld door mijzelf - retour en communicatie was erg makkelijk en klantvriendelijk.

Telefonisch contact gehad voor een retour, ben snel en klantvriendelijk geholpen.

Levering was wat langzamer door de zomervakantie, dat kreeg ik pas na het bestellen te horen. Wellicht eerder in het proces aangeven.

Silvester Veldhoven van

Heldere site en een prima vlotte service

heldere overzichtelijke site, zonder 'poes-pas'

de grijze productenlijn bovenaan continu 'laten staan', schakelt makkelijker

Stephanie

Wij hebben de bestelling te laat ontvangen. Omdat hier iets mis was gegaan. Erna kregen we direct een betalingsherinnering. Terwijl we het item net binnen hadden gekregen.

Eerste keer was...

Eerste keer was dus geen succes.

De order werd doorgezet toen we ons zelf melde waar het product bleef . Er is hierna moeite gedaan door het bedrijf om het op te lossen.

mail over betalingsherinnering niet klant vriendelijk.na de fout die gemaakt was

Cp Bakker

Gewoon goed

Goed product

M’n adres werd in eerste instantie niet geaccepteerd

Dirk Kamminga

Goed en snel

Snelle en goede levering

Annick De Ridder

Wacht nog even op correcte afhandeling v probleem

Makkelijk telefonisch te bereiken, via tel goed geholpen.

2 dezelfde producten die waren besteld zouden hetzelfde moeten zijn. Groot kwaliteitsverschil. Aangekaart, maar wacht nog op een oplossing.